ryttareduvet

Direktlänk till inlägg 18 september 2011

Varit helt off hela helgen :/

Av Ellen - 18 september 2011 13:14

Hejhej!


Har vart helt off hela helgen men jag har iaf sovit hos elin fotat sen iigår hade vi lära åka till min farmor och sova där och det fanns inge internet där så jag kunna inte blogga men nu har jag internet och är hemma.


Jag och elin har skaffat en fotoblogg där mina bilder kmr vara ist för att ha bilder som inte behöver vara här :)

Den heter http://eefoto.bloggplatsen.se/


Ajja orka skriva mer idag

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ellen - 3 oktober 2011 19:37

Hejhej! NU kmr jag blogga på eefoto.bloggplatsen.se ett tag har ingen lust att blogga på 2bloggar :)   /E ...

Av Ellen - 1 oktober 2011 20:58

Hejhej!   1oktober idag då :) Har vart med elin som sov hos mig :) Vi red även <3 barbacka, hehe. Elin ramlade av för lillen snubblade så han la sig :/ miiin söta pojke det Men kmr bilder imorn :) Få se om mamma skjutsar mig och elin t...

Av Ellen - 29 september 2011 20:13

Hejhej!   Headern blir färdig ngn gng i helgen då elin sover hos miig imorn så det kmr nya bilder :) Men har fått upp bakgrunden iaf :)   //E ...

Av Ellen - 29 september 2011 18:10


Ridpasset igår!   Hade Homer, hoppning :) Först hoppa vi fram på en studs, förs med två hinder sen 3 sen 4 :) Efter det hoppa vi en bana, på 4 hinder. först ett vanligt kryss sen vattenmatta, sen däck och sist ett kryss :) Ida ramlade av ...

Av Ellen - 28 september 2011 16:12

Förlåt att jag inte bloggat :) Men har inte haft tid elr ork :) Menmen Idag gick jag till tio i 3, våran musik var skit rolig :) Vi hade först Idol :P sen typ sa vi historier och wojje var typ skit kul :P Snart ska jag åka och rida :) tror ...

Presentation


Hejhej!
Denna blogg drivs av miig Ellen som jag heter, jag är en galen tjej som skratter åt precis allt :)
Mitt liv är hästar och fotografering!:)
Jag bor med min familj och mina kaniner samt en hund :) Jag hoppas du vill följa min blogg!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22 23 24 25
26
27
28 29
30
<<<
September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards