ryttareduvet

Direktlänk till inlägg 22 september 2011

Ridningen igår :)

Av Ellen - 22 september 2011 18:49

Hejhej!

Har nyss gjort färdigt Ma-läxan, så nu ska jag blogga och sitta lite vid fb m.m

Vi gick i skolan till halv 4, vi har fått hem en lapp om vi ska välja spanska elr tyska, Spanska såklart x)

Ajja nu skriver jag om går dagens ridpass :)


Ridpasset


Hade Homer, hoppning :)

När jagskulle sätta på han framskydden så hade han inga för han fått skavsår så jag lära ta Mollys<333

Sen ibörjan fick vi säta igång dom själv :) sen så hoppade vi fram och så stegra kajsa bakom oss x)

Sen börja vi hoppa lite mer också skulle vi hoppa en liten bana först däckhinder sen två rättuppstående hinder och sen en kombination men det var låga hinder men jag och Mickan fick hoppa sista hindret högre :)

Ohh juste (Ida om du läser detta ta inte illaupp :) ) ida ramlade av Cryllan 2ggr första gången såg lite rolig ut :)

Hehe men ajja nu skar jag göra en header tror jag :)

    

 
 
Ingen bild

Ida :)

22 september 2011 20:55

hejhej, nej, nej jag tar inte illa upp
de va faktist kul o ramla av, lite roligare än för ggn jag ramlade av, då kunde jag knappt rör på mej, nu fick jag bara lite ont i axeln

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ellen - 3 oktober 2011 19:37

Hejhej! NU kmr jag blogga på eefoto.bloggplatsen.se ett tag har ingen lust att blogga på 2bloggar :)   /E ...

Av Ellen - 1 oktober 2011 20:58

Hejhej!   1oktober idag då :) Har vart med elin som sov hos mig :) Vi red även <3 barbacka, hehe. Elin ramlade av för lillen snubblade så han la sig :/ miiin söta pojke det Men kmr bilder imorn :) Få se om mamma skjutsar mig och elin t...

Av Ellen - 29 september 2011 20:13

Hejhej!   Headern blir färdig ngn gng i helgen då elin sover hos miig imorn så det kmr nya bilder :) Men har fått upp bakgrunden iaf :)   //E ...

Av Ellen - 29 september 2011 18:10


Ridpasset igår!   Hade Homer, hoppning :) Först hoppa vi fram på en studs, förs med två hinder sen 3 sen 4 :) Efter det hoppa vi en bana, på 4 hinder. först ett vanligt kryss sen vattenmatta, sen däck och sist ett kryss :) Ida ramlade av ...

Av Ellen - 28 september 2011 16:12

Förlåt att jag inte bloggat :) Men har inte haft tid elr ork :) Menmen Idag gick jag till tio i 3, våran musik var skit rolig :) Vi hade först Idol :P sen typ sa vi historier och wojje var typ skit kul :P Snart ska jag åka och rida :) tror ...

Presentation


Hejhej!
Denna blogg drivs av miig Ellen som jag heter, jag är en galen tjej som skratter åt precis allt :)
Mitt liv är hästar och fotografering!:)
Jag bor med min familj och mina kaniner samt en hund :) Jag hoppas du vill följa min blogg!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22 23 24 25
26
27
28 29
30
<<<
September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards